All My Thoughts & Poems ❤

Poems, Things You Should Know..

sometimes I cry 😢

I use to be ashamed.. I use to look for anyone else but myself to blame.. I use to want to die, I hoped and wished for that shit.. I use to feel so damn ugly I use to feel guilty..like a burden I use to believe that I was holding everyone back.. and I… Continue reading sometimes I cry 😢

Things You Should Know..

Mental Health 🧠

Along with Ataxia, I also have arthritis and anxiety. I don't claim the last two because to me they are minor. They're really minor compared to having Ataxia, it's Cerebellar Ataxia, it's Rheumatoid Arthritis and it's social anxiety... I am not comfortable talking about the sad and painful shit I go through daily and alone,… Continue reading Mental Health 🧠

Things You Should Know..

How I view certain aspects of Life..

so this is how I view my life. well, not my entire life but certain aspects, really the bad parts. I imagine or view or whatever, I just picture it, like..like a mountain. no, life ain't no small ass ant hill lol it's a big, strong, hard to climb.. treacherous mountain. one you just want to turn around and say "man fuck this shit" but you can't! na you just can't..turn around?.. give up?..

Things You Should Know..

So I Have Ataxia..

So as you can tell by the title.. yes I have ataxia. you probably won’t google it though lol but, yeah I have that. they never really said ok Ny your diagnosis is ataxia, they kinda just ruled it out like ok well it can’t be this so it must be that. but anyway I didn’t want to disclose this information and I still don’t, but hey what the hell right? anyway I didnt wish to tell anybody this info because I was, an still am..scared. I was/am embarrassed...

Thoughts

It is truly impossible to be that..

I use to want a guy that knew me before Ataxia but now I prefer someone who is just getting to know me now with Ataxia. I don't want to be judged by how I was before this unfortunate brain injury..I want to be judged for the person I am today. It is impossible for… Continue reading It is truly impossible to be that..